ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΝΑ ΞΕΦΥΛΛΙΖΕΙΣ ΤΟ www.yourmagazine.gr νέα τεύχη για ΑΘΗΝΑ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΠΥΡΓΟ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ

17 Μαΐου 2013

ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΗΣ ΖΩΗ!

Η Έλενα Παπαβασιλείου φωτογραφήθηκε για το περιοδικό ΕΓΩ! Weekly ενώ στην συνέντευξη που παραχώρησε μίλησε για την προσωπική της ζωή, τις σχέσεις του παρελθόντος και τους άντρες.
"Προτιμώ να είμαι μόνη μου και καλά, παρά να βρίσκομα σε μια κακή και γεμάτη συμβιβασμούς σχέση", εξομολογήθηκε η νεαρή παρουσιάστρια και συμπλήρωσε: "Αν έρθει ο σωστός άντρας με χαρά θα ερωτευτώ. Δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα από το μοιράζεσαι πράγματα".
Μάλιστα, αναφερόμενη σε παρελθοντικές σχέσεις αποκάλυψε ότι έχει περάσει δύσκολα στο παρελθόν: "Έχω περάσει από διάφορες φάσεις στη ζωή μου. Υπήρξε περίοδος που ήμουν κλεισμένη στον εαυτό μου και δεν είχα διάθεση να γνωρίσω κανέναν άνθρωπο", ενώ μεταξύ άλλων μίλησε και για την τωρινή της κατάσταση: "Τώρα πια με βρίσκετε σε μια πολύ καλή φάση, αισιόδοξη και χαρούμενη. Νομίζω ότι βοηθά και λίγο ο ήλιος. Είμαι πραγματικά ήρεμη και καλά".

Τέλος, σχετικά με το αν θέλει να ερωτευτεί τώρα δήλωσε: "Νιώθω πολύ ήρεμα. Δεν έχω αυτήν την αγωνία. Την έχω βιώσει, βέβαια, στο παρελθόν. Σκεφτόμουν ότι “δεν μ' αρέσει να είμαι μόνη μου”. Ο έρωτας τα κάνει όλα πιο όμορφα. Όταν είμαι ερωτευμένη, η ζωή είναι πιο ωραία. Αλλά αυτό δεν προγραμματίζεται. Όταν είναι να έρθει, θα συμβεί. Αυτό που έχει αξία είναι να το αισθανθείς έντονα".


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου