ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΝΑ ΞΕΦΥΛΛΙΖΕΙΣ ΤΟ www.yourmagazine.gr νέα τεύχη για ΑΘΗΝΑ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΠΥΡΓΟ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ

23 Μαΐου 2013

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΗΛΙΑΚΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΟΥΤΖΙΔΗ!

Η Μαρία Ηλιάκη μίλησε, για πρώτη φορά μετά τη σκληρή κριτική που δέχθηκε η ίδια, αλλά και ο Νίκος Μουτσινάς, από τον... Γιώργο Καπουτζίδη, στο ένθετο Real Life της εφημερίδας Real News.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά, η παρουσιάστρια του Δέστε Τους είπε: "Δεν έχω κάτι να πω για τη δήλωση του Γιώργου Καπουτζίδη, είπε την άποψή του", ωστόσο ξεκαθάρισε: "Εγώ καταλαβαίνω μια χαρά το χιούμορ του και μου αρέσει και θα συνεργαζόμουν μαζί του.Δεν έχω κάποιο πρόβλημα".

Όσο για αυτά που η ίδια προτιμά να βλέπει στην τηλεόραση, η Μαρία Ηλιάκη ανέφερε: "Βλέπω τη Μαρία Μπεκατώρου στο Your Face Sounds Familiar, γιατί είναι φίλη μου. Βλέπω Πρωταγωνιστές, Μες Στην Καλή Χαρά... Μ' αρέσει πολύ η τηλεόραση, αλλά παρακολουθώ μόνο το Σαββατοκύριακο, γιατί τις καθημερινές δεν προλαβαίνω, λόγω του ραδιοφώνου".

Στη συνέχεια, η ίδια αποκάλυψε τα όνειρα που κάνει για το τηλεοπτικό της μέλλον: "Έχω έτοιμο το επόμενο βήμα. Όταν θα έρθει η κατάλληλη στιγμή, θα το κάνω", ενώ πρόσθεσε: "Σίγουρα χρειάζεται πολλή δουλειά και μεγάλο αγώνα η τηλεόραση. Ωστόσο, θέλει και τύχη. Πρέπει να βρίσκεσαι τη σωστή στιγμή στο κατάλληλο μέρος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου